Årsmöte 17 mars 2018

22 FEB 2018 23:41
Hej alla medlemmar, Vi hälsar er varmt välkomna till klubbens årsmöte på lördag den 17 mars kl 17.00.
  • Skapad: 22 FEB 2018 23:41

Även i år vill vi passa på att umgås under trevliga former samtidigt som vi får röra på oss, och har därför bokat ett aktivitetspaket (bowling) inklusive mat och dryck på O`Learys Tolv Sthlm Event Center, Tele 2 arena vid Globen. Vi börjar med mötet som beräknas ta cirka en timme, sedan snör vi på oss bowlingskorna och korar årets Bästa Vattenskidlag i bowling och därefter äter vi en bit mat av de två olika alternativ som ingår i aktivitetspaketet, se nedan. Om du inte kan vara med på bowling och mat går det självklart bra att enbart delta på mötet.

17.00 Årsmöte i O`Learys konferensrum

18.00 Bowling i 55 minuter, 4 personer per bana

19.00 Mat i O`Learys restaurang

Mat:
Alt 1: Nachos med dip + Boston Celtic Burger + en öl (går att byta till vin eller cider) till maten + kaffe & brownie. 395:- per person.

Alt 2: Nachos med dip + Caesarsallad + en öl (går att byta till vin eller cider) till maten + kaffe & brownie. 395:- per person.

Alkoholfritt alternativ 375:- per person.

Barnpaket under 13 år med barnanpassat innehåll 195:- barnburgare eller chicken nuggets

Ungdomspaket 13 år till 18 år 295:-

Det finns även vegetarisk och vegansk hamburgare samt vegetarisk sallad.

O`Learys bokningspolicy:

Det går inte att splitta nota på sällskap över 12 personer. Tips: Utse ansvarig betalare och swisha varandra.
De har 20-års åldersgräns vid besök utan målsmans sällskap.

Vi har preliminärbokat ett antal banor och platser i restaurangen, men behöver veta hur många vi blir senast onsdag 7/3. Skicka ett mail till This is a mailto link och anmäl dig redan idag! Ange namn, om du är vuxen/ungdom/barn, vad du vill äta (hamburgare/Cesarsallad) och dricka (alkoholfritt/öl/vin/cider) samt eventuella allergier.

Inbjudan, verksamhetsberättelse, information om motioner samt lite blandad statistik från den gångna säsongen bifogas.

Än en gång, varmt välkomna och väl mött önskar styrelsen genom

Thomas Stenberg

Skribent: Thomas Stenberg