Årsmöte 16 mars 2019

10 FEB 2019 21:21
Hej alla medlemmar, Vi hälsar er varmt välkomna till klubbens årsmöte lördag 16 mars kl 16:30.
  • Uppdaterad: 10 FEB 2019 21:21

Även i år vill vi passa på att umgås under trevliga former samtidigt som vi får röra på oss, och har därför bokat ett aktivitetspaket (bowling) inklusive mat och dryck på O`Learys Tolv Sthlm Event Center, Tele 2 arena vid Globen. Vi börjar med mötet som beräknas ta cirka en timme, sedan snör vi på oss bowlingskorna och korar årets Bästa Vattenskidlag i bowling och därefter äter vi en bit mat av de två olika alternativ som ingår i aktivitetspaketet, se nedan. Om du inte kan vara med på bowling och mat går det självklart bra att enbart delta på mötet.

16:30 Årsmöte i O`Learys konferensrum
18:00 Bowling i 55 minuter, 4 personer per bana
19:00 Mat i O`Learys restaurang

Mat:
Alt 1:
Nachos med dip + Boston Celtic Burger + en öl (går att byta till vin eller cider) till maten + kaffe & brownie. 439:- per person.

Alt 2: Nachos med dip + Caesarsallad + en öl (går att byta till vin eller cider) till maten + kaffe & brownie. 439:- per person.

Alkoholfritt alternativ 419:- per person.

Barnpaket under 13 år: Nachos, barnhamburgare eller chicken nuggets, liten läsk eller mjölk, vaniljglass med tre toppings. 195:- per person

Ungdomspaket 13-18 år: Nachos, Boston Celtic Burger eller Ceasarsallad, läsk och vaniljglass med tre toppings. 339:- per person

O`Learys bokningspolicy:
Det går inte att splitta nota på sällskap över 12 personer. Tips: Utse ansvarig betalare och swisha varandra.
De har 20-års åldersgräns vid besök utan målsmans sällskap.

Vi har preliminärbokat ett antal banor och platser i restaurangen, men behöver veta hur många vi blir senast söndag 3/3. Skicka ett mail till This is a mailto link och anmäl dig redan idag! Ange namn, om du är vuxen/ungdom/barn, vad du vill äta (hamburgare/Cesarsallad) och dricka (alkoholfritt/öl/vin/cider) samt eventuella allergier.

Meddela även om du enbart kommer deltaga på mötet.

Inbjudan och information om motioner bifogas.

Än en gång, varmt välkomna och väl mött önskar styrelsen genom

Thomas Stenberg

Skribent: Amanda Stenberg